Skok na vsebino | Skok na meni



Sadržaj

Vodstvo in mentorji

Programski in organizacijski vodja glasbene delavnice: Špela Huzjak, prof. violine

Mentorice:

  • Glasba: Špela Huzjak in Maja Remic, akademski glasbenici in profesorici 
  • Ples in gib: Nina Milin, plesna pedagoginja in koreografinja
  • Lutke: Polona Čuk, profesorica umetnostne zgodovine in španščine 

 

Špela Huzjak, akademska glasbenica in prof. violine


Špela Huzjakje zaključila študij na Akademiji v Ljubljani, se med dodiplomskim študijem 7 mesecev izpopolnjevala na Finskem, po diplomi opravila podiplomski specialistični študij na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu ter študirala jazz-violino na Deželnem konservatoriju v Celovcu. Violino poučuje na glasbeni šoli Antona Martina Slomška v Mariboru, kjer sledi novim, sodobnim pedagoškim pristopom (Colourstrings metoda). Kot klasična glasbenica je sodelovala z orkestrom SNG Maribor in drugimi manjšimi zasedbami (godalni orkester Capella Caliope, damski orkester Musidora). Udeleževala se je seminarjev in mojstrskih tečajev prof. Igorja Ozima, prof. Pavla Vernikova, prof. Benjamina Schmida, prof. Gorjana Košute, prof. Hilfrieda Fistra, prof. Evgenije Čugajeve, prof. Anke Schittenhelmove in prof. Geze Szilvay. Poleg klasične glasbe je aktivna tudi na področju improvizirane glasbe: zanima jo predvsem interakcija glasbe z gibom, plesom in drugimi mediji. Redno sodeluje s Plesno izbo Maribor (kot avtorica glasbe, instrumentalistka in tudi kot plesalka) v različnih plesnih preformansih, ter je članica zasedb Helika in World Happiness Orchestra. Obiskovala je seminarje in ure improvizacije pri Benjaminu Schmidu, Christianu Howesu, Jane Ira Bloom, Valentinu Gregorju, Wilbertu de Joode, Andi Schreiberju, Ratku Zjaca ter Bernie Mallingerju. Igra v skupini "Helika", sodelovala je tudi s "TerraFolk", "Posodi mi Jurja", in "Kumpania Algazara" ter z glasbeniki kot so Tamara Obrovac, Sašo Vollmaier (multidisciplinarni projekt abc4), Damir Mazrek, Wilbert de Joode, Tadej Vesenjak, Matjaž Stošič, Črt Remic, Stane Hebar, Irena Zdolšek (zgoščenka Cvetje v Bachu) in drugimi. V tem času je razvila otroško glasbeno poletno šolo Ustvarjalko, ter osnovala Artepolis - ustvarjalnico glasbe in drugih umetnosti.

Maja Remic, akademska glasbenica, prof. violine in bakk. art. jazz petja


Maja Remic je študij zaključila na Akademiji za glasbo, v razredu prof. Primoža Novšaka. V času šolanja je prejela vrsto nagrad na mednarodnih in državnih tekmovanjih. Za izvedbo Sibeliusovega violinskega koncerta z RTV simfoničnim orkestrom v Slovenski filharmoniji je prejela Prešernovo študentsko nagrado. Poleg solističnih nastopov je veliko nastopala v komornih zasedbah (1. violina kvarteta "Kvintesenca", komorni orkester "Solisti Piranese", koncertmojstrica komornega orkestra Laax) in v simfoničnih orkestrih (Slovenska Filharmonija).
Izobraževala se je na poletnih delavnicah in seminarjih pri priznanih violinistih:
Yehudi Menuhin, Pavel Berman, Pierre Amoyal,...
Po končanem študiju je tri leta poučevala violino na nižji glasbeni šoli, obiskovala Srednjo glasbeno in baletno šolo v Ljubljani, smer jazz petje, ter začela igrati violo.
Sedaj kot violistka nastopa v enajstčlanski zasedbi Spring Orchestra pod vodstvom saksofonista Črta Remica, ter v godalnem kvartetu Corcoras.
Študij jazz - petja je zaključila na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu v razredu pevke in pianistke Dene DeRose, v sklopu katerega je tudi 1 leto študirala na Jazz Institutu Berlin v razredu pevke Judy Niemack.
Kot pevka vodi zasedbo Maja Remic Quartet, je članica zasedbe Café au latin,
aranžira in piše skladbe za Maja Remic Quartet, Café au latin, kvartet Corcoras ter glasbo za filme. Svoje znanje petja je poleg šolanja izpopolnjevala še na delavnicah pri:
Gwen Hughes, Michaelu Schieflu, Theu Blackmannu, Barryju Harrisu, Fredu Herschu, Billiyu Hartu,...
Pela je na koncertih z Big Band Nova iz Nove Gorice, bila članica zasedb Musicians Inc., Črt Remic kvartet. Sodelovala je pri izvajanju skladb komponistke Bojane Šaljič za plesno predstavo Rob Raja.
Nastopala je tudi na prireditvah kot so: koncert v Joe Zawinul's Birdland na Dunaju, koncert s Peter Herbolzheimer's Big Band na festivalu v Bonnu, koncerti v Opern Palais v Berlinu, koncerti v Froschkönig v Berlinu, koncert na festivalu Noč v Stari Ljubljani.
 Trenutno poučuje na glasbeni šoli Zavoda sv. Stanislava v Ljubljani kot učiteljica petja in violine.

Nina Milin, plesna pedagoginja, plesalka in koreografinja, 

Nina Milinse je izobraževala na Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru, šolanje pa nadaljevala v Plesni izbi Maribor, je leta 1999 postala redna članica plesnega ansambla Company 1. V tem času je sodelovala z različnimi koreografi, kot so Snježana Premuš, Mojca Kasjak, Andreja Rauch, Vlasta Veselko. Od leta 2001 se je izobraževala v okviru plesnih delavnic v Plesnem teatru Ljubljana, od leta 2004 do 2005 dalje pa je bila vključena tudi v izobraževalni program Agon, ki se je izvajal v okviru zavoda En-knap. V tem času se je izobraževala na seminarjih na SEAD Experimental Academy of Dance v Salzburgu, na seminarjih v Sloveniji pri plesnih ustvarjalcih kot so Mala Kline, Gregor Kamnikar, Ben Craft, Joao da Silva, Gabrielle Steiger, Laura Aris in German Allue, Angelique Willkie, Andrew de Lotbiniere Harwood, David Hernandez, Katrina Brown, Erik Kaiel, Sandra Grinberg, Magdalena Reiter, Iztok Kovač, David Lakein, Lisa Nelson, Maja Delak, Martin Kilvady.
Sodelovala je tudi v več plesnih projektih, kot so Snježana Premuš (Zgodbe o telesu, Dolly my body), s katero je gostovala v Grčiji in na festivalu sodobnega plesa Gibanica, z Andrejo Rauch (Tkalci), s katero je gostovala v Angliji (festival Dance Umbrella – London), Belgiji in na festivalu sodobnega plesa Gibanica, z Rebecco Murgi (Italija), Jasmino Križaj, Milanom Tomašikom, …
Sama je avtorica plesnih predstav Vrane (2003), Parkirišče v prostoru (2005), Ambientka (2006) in Sledi v prostoru – Na polprste, ker ne vidimo (2008). V sodelovanju s profesorico latinščine, Barbaro Damjan, je ustvarila gibalne recitale Pomlad – Voces Veris (2005) in Metamorfoze ljubezni (2006).
Od leta 2002 kot stalna pedagoginja poučuje v okviru celoletnega plesnega izobraževanja pri Plesni izbi Maribor, kjer vodi plesne klase sodobne tehnike ter otroške in mladinske plesne skupine.
Pri svojem delu združuje principe sodobno-plesnih tehnik, s poudarkom na osnovnih postavitvah telesa v prostoru in ozaveščanju telesa.

Polona Čuk, prof. umetnostne zgodovine in španščine

Polona Čukje (po končani Srednji glasbeni šoli violine in Gimnaziji Poljane v Ljubljani) študirala španščino in umetnostno zgodovino, kasneje pa poučevala na jezikovnih šolah in Škofijski gimnaziji v Mariboru. Mnogo let je sodelovala v simfoničnem orkestru Vrhnika pod vodstvom Marka Fabijanija, sedaj pa igra v kitarskem duetu.
Od malega se ukvarja z gledališčem in lutkami. V času študija je sodelovala z igralcem Gregorjem Čušinom, ustvarjalcem Ladom Jakšo, pri španskem gledališču in lutkovni skupini Most.je (po končani Srednji glasbeni šoli violine in Gimnaziji Poljane v Ljubljani) študirala španščino in umetnostno zgodovino, kasneje pa poučevala na jezikovnih šolah in Škofijski gimnaziji v Mariboru. Mnogo let je sodelovala v simfoničnem orkestru Vrhnika pod vodstvom Marka Fabijanija, sedaj pa igra v kitarskem duetu. Od malega se ukvarja z gledališčem in lutkami. V času študija je sodelovala z igralcem Gregorjem Čušinom, ustvarjalcem Ladom Jakšo, pri španskem gledališču in lutkovni skupini Most. Pripravila je vrsto lutkovnih in gledaliških predstav (tudi v španščini) in se izobraževala na raznih tečajih, tako lutkovnih, kot gledaliških. Zanima jo tudi likovna in kiparska umetnost: ustvarja s keramiko, glino, papirjem. Kot kustosinja je več let delovala na gradu Javier v Španiji, vodila vrsto izobraževalnih ekskurzij v tujini, sodelovala s hrvaškimi ustvarjalci in umetniki na Kvarnerju, trenutno pa deluje kot samostojna umetnica v Mariboru.


Made in Plastikfantastik :: Spletne strani za ustvarjalce